Виховна робота

СВЯТИЙ МИКОЛАЙ ЗАВІТАВ ДО УЧНІВ 6-В КЛАСУ




















УЧАСТЬ У ФОТОСЕСІЇ ДО ВСЕСВІТНЬОГО ДНЯ УКРАЇНСЬКОЇ ХУСТКИ




ГОДИНА СПІЛКУВАННЯ ДО ДНЯ ГІДНОСТІ



ГОДИНА СПІЛКУВАННЯ ДО ДНЯ   ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ










Участь у проєкті НВК

«День толерантності»






Антикорупційний урок



Проблема корупції – гостра та актуальна для сучасної  України. Багато хто вбачає корупцію лише у діях чиновників,проте навіть незначна побутова корупція у повсякденному житті  має надзвичайно негативні наслідки. Формування нової правової країни вимагає розуміння кожною людиною відповідальності за свої вчинки та ланцюгову природу корупційних дій.
Тому  у рамках загальнодержавного антикорупційного уроку учні  7-А класу НВК зустрілися з начальником юридичного сектору Знам’янської дирекції залізничних перевезень  Пашко С.Г.
Сергій Георгійович познайомив школярів з фактами антикорупційних дій та статистичними даними зловживання державними особами в різних сферах життя,а також розкрив суть поняття «корупція» та дав характеристику антикорупційних дій.



Класний керівник 7-А класу, Олефірова С.А., запропонувала дітям віртуальну екскурсію з теми: «Еволюція явища корупції:історичний ракурс», в якій пояснила коріння такого соціального явища як корупція,що бере свій початок ще з часів існування Стародавнього світу.
Учні активно спілкувалися з гостем, ставили цікаві питання,а також представили власні проекти у формі колажів та презентацій.




Наприкінці уроку класний керівник провів бліц-опитування з опрацьованої теми. Учні активно працювали в групах,відповідали на питання та запропонували власні думки стосовно шляхів подолання корупції в Україні.







Еко-урок


 Учні 5-А класу НВК були запрошені на незвичайний урок,присвячений екологічній проблемі нашої планети. Усіх нас одразу полонила атмосфера урочистості й відчуття свята:звучали прислів’я й приказки про красу рідної землі,  цікавими й оригінальними були питання вікторини.
 Учні класу особливо активно брали участь в обговоренні питання: «Що потрібно робити зі сміттям,щоб не зашкодити природному середовищу». Нікітіна Анастасія підготувала відео презентацію про необхідність бути всім дружніми до навколишнього середовища. Пашко Софія поділилася цікавою інформацією про збереження земельних ресурсів. Разом з класним керівником Олефіровою Світланою Андріївною проводили тест на чесність «Чи турботливо ти ставишся до довкілля?» та заквітчували наше екодерево.




 
  Наприкінці уроку всі ми продемонстрували власноруч змайстровані вироби з пластикових відходів,сміттєвих пакетів,скляних пляшок,газет,розірваного намиста тощо.

Фінальним акордом прозвучав  кліп на пісню Майкла Джексона «Пісня землі»,після перегляду якого жоден із нас не залишився байдужим до того,що сьогодні відбувається на планеті.
У підготовці до уроку взяли участь усі п’ятикласники:хтось готував повідомлення,питання до вікторини ,монтував відеоролик,хтось прикрашав класну кімнату власноруч виготовленими поробками.
Особлива наша подяка класному керівнику за те,що організувала нас,допомогла знайти матеріал,спонукала для спільної праці.
Загалом ми наснажилися гарним настроєм і надією на те,що людство більше приділятиме уваги екологічній проблемі нашої планети.











Класний керівник – найближчий і безпосередній вихователь і наставник учнів у навчальному закладі. Він  організовує і справляє виховний  процес у класі, поєднуючи виховні зусилля  вчителів, батьків і суспільства.
 Класний керівник піклується про всебічний розвиток дітей, працьовитість, вихованість, зміцнення дисципліни та порядку в класі. Класний керівник – член педагогічного колективу. Організаторську й виховну  роботу він проводить не поодинці, а під керівництвом директора  школи та його заступників, у тісному контакті з іншими вчителями.
    Причина неефективної роботи  класних керівників  часто полягає  в небажанні займатися тим, чого їх насправді  не вчили. Тому якщо на уроці педагог   почуває себе досить упевнено, то в позакласній роботі – нерідко навпаки.
КЛАСНИЙ  КЕРІВНИК ПОВИНЕН:
·        сприяти створенню сприятливих умов для індивідуального розвитку й морального формування учнів, вносити необхідні корективи в систему їхнього виховання;
·        здійснювати вивчення особитсості, її схильностей, інтересів;
·        створювати сприятливе мікросередовище і морально-психологічний клімат для кожного;
·        сприяти розвиткові спілкування;
·        допомагати дитині вирішувати проблеми, що  виникають у спілкуванні з товаришами, учителями, батьками;
·        направляти самовиховання і саморозвиток особистості;
·        здійснювати допомогу учням  уеавчальній діяльності;
·        сприяти одержанню додаткової освіти вихованцями через систему гуртків, клубів, секцій, обєднань;
·        відповідно до вікових інтересів учнів і вимог життя обновляти зміст життєдіяльності класного колективу;
·        дотримувати права дітей, нести відповідальність за їхнє життя, здоровя  і  безпеку під час освітнього процесу;
·        разом із органами самоврядування учнів вести активну пропаганду здорового способу життя;
·        працювати в тісному контакті з учителем, батьками або особами, що їх заміняють.










КЛАСНИЙ  КЕРІВНИК МАЄ ЗНАТИ:
·        Конституцію  України;
·        Закони України, рішення Уряду України й органів управління освітою з питань освіти;
·        Конвенцію ООН про права дитини;
·        педагогіку, дитячу, вікову і соціальну психологію відносин, індивідуальні і вікові особливості дітей і підлітків, вікову фізіологію, шкільну гігієну;
·        педагогічну етику;
·        теорію і методику виховної роботи, організації вільного часу учнів;
·        основи трудового законодавства;
·        правила і норми охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.



РЕЖИМ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
·        Класний керівник у 5-11-х класах призначається наказом директора школи із числа вчителів, які працюють у цьому класі.
·        Загальні правила організації  роботи школи та педколективу випливають із Кодексу законів про працю України, які повинен виконувати будь-який працівник.
·        Робочий час класного керівника, який  він зобовязаний присвятити  дітям протягом тижня, визначається  ставкою  класного керівника, при цьому вчитель, який працює на повну ставку, повинен бути присутній у школі не менше чотирьох разів на тиждень. У дні чергування  класу по школі  класний керівник чергового  класу перебуває в школі з 8 до 16 години.
·        Година класного керівника (класна година) –один раз на тиждень ( форми проведення класної години можуть  бути найрізноманітнішими: тематична класна година, класні збори, підготовка до спільної класної  або шкільної  справи, підготовка до екскурсії, підбиття підсумків  екскурсії тощо).
·        Кількість виховних заходів – не менше двох справ на місяць ( з яких одна може бути загальношкільною).
·        Кількість класних батьківських зборів не менше одних зборів на чверть (двоє зборів на рік – тематичні).
·        Звіти про виконану роботу подаються адміністрації після закінчення першого пвріччя та після закінчення року у формі плану та усної співбесіди ( можливе  анкетування учнів).
·        У канікулярний і літній час режим роботи школи встановлюється згідно з додатковим планом.
·        У випадку, якщо  класний керівник веде в класі постійно діючий гурток, психолого- педагогічний семінар, ця робота  оплачується додатково.
·        З метою  організації роботи класних керівників та надання їм  методичної допомоги в роботі створюється  методичне об’єднання.

·        Координацію діяльності класних керівників і контроль за їхньою роботою здійснює ЗДВР.

Немає коментарів:

Дописати коментар