DEMO LESSON
"MY TOYS"
Переваги
активного навчання (active learning):
Хороші
ідеї для активного навчання в класі
1.Дискусії
– або у класі або онлайн. Головне задання вчителя – заохочувати дітей мислити
критично, опиратися на факти, керувати своїми емоціями і слухати інших.
2.Метод
“Learning cells”, автором якого є Марчел Голдшмід, передбачає поділ учнів на
пари, аби вони могли ставити запитання і відповідати один одному на задану
тему. Перед цим учні дивляться або читають матеріал і записують свої питання.
Потім вчитель ділить дітей на пари. Спочатку один учень у парі ставить свої
запитання і вони дискутують разом, а потім інший. За цей час вчитель має змогу
слідкувати за класом і давати зворотній зв’язок кожній парі.
3.Метод
“Round Robin” – коли учні поділені на групи з 3-4 людей, де всі по черзі
передають листок, на якому пишуть факти чи інформацію на задану тему. Перед тим
учні мають узгодити кількість фактів або час. Цей метод дозволяє учням ділитися
знаннями у простий, але комфортний (особливо для учнів, які бояться говорити
перед аудиторією) спосіб.
4.Формат
ток-шоу – коли учні мають змогу взяти інтерв’ю у історичної постаті, визначної
особи чи героя з книжки. Уявіть скільки в учнів буде захоплення, якщо ви ще й
дасте їм завдання підібрати костюми!
5.Створення
інфографіки – візуальне представлення їхніх знаннь чи висновків з допомогою
таких онлайн-інструментів як Visual.ly, Piktochart, Canva, and Dipity. Вони є
безкоштовними і легкими і використанні. (Радимо вам самим спробувати ці ресурси
для створення графіків, постерів і різних візуальних матеріалів для
урізноманітнення вашого уроку).
6.Створення
веб-сайту на певну тематику – спробуйте створити з дітьми простий веб-сайт з
корисною інформацією, який би містив різні історії, фото, постери, цитати,
інтерв’ю. Діти можуть наповнювати його самостійно, чергуватися в
адмініструванні сайту, ділитися зі своїми друзями з інших класів, тощо. Перед
тим, як створювати цей сайт, обов’язково проговоріть зі своїми учнями, для чого
ви його створюєте, яка його мета, розплануйте активності і контент, призначне
відповідального за сайт. Найкращими сервісами для такої діяльності є WordPress
чи Wix.
7.Ігри
під час уроку – діти люблять ігри і веселощі, тому вдало підібрана гра може
сприяти вирішенню складних завдань і сприяти запам’ятовуванню. Обов’язково
перегляньте TED-виступ Джона Хантера про те, як він навчає дітей з допомогою
гри.
8.Створення
історії разом – учні сідають в коло і один з них розпочинає розповідати
історію, потім зупиняється і вказує на наступного учня і він/вона має її
продовжити. Ви можете адаптувати це заняття до будь-якої теми, вибрати
будь-який порядок, факти, інформацію і зробити ваш урок максимально
інтерактивним.
9.Висновки/рефлексія
– перед закінченням уроку попросіть ваших учнів записати коротку відповідь на
запитання, який з моментів уроку був найважчим або ж навпаки найцікавішим.
10.Квиток
для виходу із класу – під кінець кожного заняття замотивуйте учнів подумати над
пройденим уроком.
Бінарний урок з англійської мови та інформатики.
Епіграфом прозвучали слова Фредеріка Бегбедера, французького літературного критика: «Найкращі свята – ті,що відбуваються всередині нас». Вони й визначили тему уроку: « Фестивалі та святкування. Технології та сервіси Веб 2.0 на уроках англійської мови». Урок – незвичний. Під час нього учні 11 класу уявили себе працівниками та клієнтами віртуального туристичного агентства. Їм було поставлено завдання туроператора, а саме: вивчити потреби потенційних туристів, скласти маршрут та перспективні програми обслуговування туристів,рекламно-інформаційна робота, тощо. Учні демонстрували свої теоретичні та практичні знання, творчі здібності та естетичний смак при виконанні завдань. Форм та методів роботи було безліч: опитування, проекти, робота в групах,творчі завдання тощо.
Цікавим елементом уроку виявилися презентації за технологією Prezi новорічних традицій різних країн та відомих фестивалів. Безугла Оксана та Загурська Дарія, які за сценарієм виконували роль туристичних агентів,оригінально представили проекти присутнім. А стратег компанії Пальчуненко Руслана провела опитування,за результатами якого учні склали маршрут своєї подорожі за допомогою сервісу GoogleMaps. Ще одним цікавим моментом стало створення учнями Губатенко В’ячеславом і Лемешко Олександром за допомогою сервісу GoogleMaps, на якій вони відмітили найпопулярніші країни та міста з назвами свят та карнавалів. Урок був настільки цікавим та креативним,що учні та присутні вчителі не помітили як швидко пробіг час. Усі отримали неабияке задоволення.
Учителі англійської мови та інформатики НВК
Олефірова С.А. та Пашко Ю.О.
Немає коментарів:
Дописати коментар